Tolik firem je na trhu, že si vzájemně konkurují

.

Ubránit se konkurenci není snadná věc. Firmy mezi sebou bojují o prvenství na trhu. Bojují různým způsobem. Některá firma se snaží uspět díky nízkým cenám potahových látek, jiná zase se snaží uspět díky krásným vzorům. Každá firma se snaží proniknout a uspět na trhu něčím jiným. Každá chce být na prvním místě.

Uspěje ta nejlepší firma

U potahových látek by měla být na prvním místě kvalita materiálu. To je nejdůležitější. K čemu by nám byla na první pohled krásná, ale nekvalitní výroba. Koupě takového zboží by se nám vůbec nevyplatila, i kdyby byla nízká cena. Toho jsme si moc dobře vědomi, a proto vždy vybíráme pouze kvalitní materiál. Určitě se nám to vyplatí, protože nám kvalitní materiál vydrží dlouho.

.
Tolik firem je na trhu, že si vzájemně konkurují
4.1 (82.5%)8
.